Week 14, gaat kei goed hier!

27 oktober 2015 - Randwick, Australië

Heeeejjj matties, buddies, mates and bro's!!
All Good??

Me is all fine! Jaja mijn Engels gaat er goed op vooruit. Laatst zei zelfs een Nederlander die hier in Sydney was, dat ik sprak als een echte Aussie :). Maar dat krijg je als je al bijna 14 weken in Australië zit. Poeh poeh wat gaat de tijd weer snel, ik zit al in week 14 van stage en aangezien dat ik in het totaal 27 weken weg ben, zit ik dus al over de helft... Erg jammer, want ik vermaak me hier prima. Toch mis ik jullie ook wel een beetje hoor. Ik heb de afgelopen tijd wel erg veel Nederlanders ontmoet. Wel jammer dat ik een deel van deze mensen maar een keer zie omdat ze dan weer verder reizen.

Met deze mensen heb ik heel wat dingen ondernomen. Zo hebben we laatst veel op het strand gechillt met onder andere temperaturen van tegen de 39 graden en een kwallenbeet.. Ja aan deze vieze beesten heb ik toch echt haat gekregen. Na nog geen 2 minuten in het water was het al raak, 2 a 3 uur ijsblokjes erop houden en het kwam wel weer goed, maar toch. Verder heb ik nog ge cliffdived ( ruig woord voor van rotsen springen), het Royal National Park bezocht, het BlueMountains national park bezocht, "Coogeebeach to Bondibeach walk" gerend, "sculptures by the sea" gezien, heel wat feestjes gehad en opstap geweest, en nog heel wat keren verbrand. En ja ik weet het, verbranden is super gevaarlijk ,want dat hebben ze al tig keren gezegd hier.

Ook is mijn verjaardag geweest. En wat heb ik toch lieve leuke kadootjes gekregen.. Jammer genoeg mis ik nog wel de grote zakken met geld, maar die zullen nog onderweg zijn :P. Voor mijn verjaardag kreeg ik op het werk een ijscake en een klok van DSV. Ik had zelf ook cakes gekocht voor mijn collega's. Alles dat over was kregen mijn huisgenoten. Op donderdag zijn we met een aantal Dutchies wat gaan drinken en poolen in een kroeg en op vrijdag hadden we nog een diner met mijn huisgenoten. De echte grote houseparty is er toch niet geweest, mijn huisbaas vindt dit ook niet zo leuk. Maar mijn verjaardag was dus wel geslaagd, en nog bedankt voor alle kaartjes, kadootjes en felicitaties!!

Voor de volgende keer kan ik jullie iets vertellen over de halloween party, de Melbourne cup (populaire paardenrace), feestjes, pool/houseparty's, canyonwalk, misschien al een festival en nog meer leuke dingen die ik ga doen.. Ik weet het zelf ook nog allemaal niet hahah..

See ya laterzzz

Aussie Koenta vanuit het Aussie land..

P.S. zie foto's voor als je jaloers wil worden..